Lapin koulutuskeskus REDU

Tiedotearkisto:

Julkaisuaika oli 16.3.2020 - 17.3.2020

Tiedote liittyen poikkeustilanteeseen

Tiedote REDUn opiskelijoille ja henkilökunnalle.

Suomen hallituksen linjausten mukaisesti REDU sulkee toimintayksikkönsä; Santasport Lapin Urheiluopisto, Porokatu, Jänkätie, Jokiväylä, Kemijärvi, Kittilä ja Sodankylä sekä koulutuksensa Keminmaassa ja Kolarissa opiskelijoilta tiistaina 17.3.2020 ja siirtyy etäopetukseen keskiviikkona 18.3.2020. Opiskelijaravintolat sulkeutuvat keskiviikosta 18.3. alkaen. Korvanranta 50 suljetaan opiskelijoilta.

Opettajat ohjeistavat etäopiskelua opiskelijoilleen. Työssäoppiminen jatkuu edelleen työpaikan ohjeiden mukaan. Opiskelijoiden tulee yhdessä oma ohjaajien kanssa varmistaa, että heillä on toiminnassa tarvittavat sähköpostiosoitteet sekä muut tunnukset järjestelmiin.

Opetushenkilökunta käyttää tiistain 17.3. valmistautumalla etäopetukseen esimiestensä kanssa työpaikoillaan. Etäopetuksen järjestämisen yksityiskohdista tiedotetaan tarkemmin. Tavoitteemme edelleen on, että opiskelijoiden oppiminen jatkuu ja opiskelijoiden valmistuminen turvataan mahdollisuuksien mukaan.

Koko henkilöstöä kannustetaan mahdollisuuksien mukaan etätyöhön, jos työtehtävät sen mahdollistavat. Siitä on erikseen sovittava esimiehen kanssa.

Ohjeistusta tarkennetaan tiistain aikana, mikäli asuntolassa asuminen on välttämätöntä opintojen etenemisen vuoksi.

Myös Urheiluakatemian toiminta siirtyy etäohjaukseen. Kesäyliopiston osalta selvitetään etäopetusmahdollisuuksia. Esimiehet tiedottavat työstä ja tehtävistä tarkemmin.

Linjaukset ovat tältä osin voimassa 13.4. saakka.

Tiedotamme lisää REDUn käytännöistä tiistain aikana. Seuratkaa tiedotusta.

Saija Niemelä-Pentti
Kuntayhtymän johtaja REDU